reklama

Kvôli zemiakom dostal od Rómov skoro po papuli

"Čo máme jesť? Čo máme jesť?" kričali na starostu Rómovia a bránili 3 vrecia zemiakov, ktoré pred jeho očami ukradli vo vedľajšej dedine. Bol rád, že nedostal po hube.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (35)
Obrázok blogu

Toto sa udialo v jednej z malých obcí košického kraja. Ono to vyzerá ako scéna z undergroundového filmu ale bohužiaľ je to realita. Celé to opisoval takto:
"Z cesty som videl ako dvaja Romovia nakladajú zemiaky do svojej starej škodovky. Zakričal som na suseda, skočili sme do môjho warburgu a išli sme za nimi, že ich doženieme a vrecia nám vrátia. Z poľa ukradli tri plné vrecia zemiakov a mierili do vedľajšej dediny, na konci ktorej mali svoju osadu.
Kym sme ich dobehli, boli už vo dvore a tak sme tam autom vpálili aj my. Vyrušili sme ich pri vyberaní vriec z auta. Keď sme ich upozornili na to, že tie zemiaky nie sú ich a že ich ukradli, mali ste vidieť, čo sa začalo diať. V priebehu pár minút ich bolo na dvore dosť veľa na to, aby nám poriadne vyprášili kožuchy. Keď som chcel volať políciu, vytrhli mi mobil z ruky a bol som rád, že si to odniesol len môj mobil.
Kričali na nás, že čo majú jesť? To, že niečo ukradli ospravedlňovali tým, že nemajú čo jesť! Keď sa atmosféra zhusťovala a začalo nám hroziť, že naozaj dostaneme po hube, sadli sme bezradne do auta a chceli za ich kriku a búchania po kapote odísť. Bohužiaľ som nenaštartoval.
V ich dvore. Nebolo mi všetko jedno. S malou dušičkou som vyšiel z auta von a pokorne ich poprosil aby ma vytlačili, že nič z toho nebudem robiť. Vlastne by som mal byť rád, že mi pomohli v núdzi."
Toto nie je jediný bezradný starosta, ktorý je vystavovaný takýmto zločinom.
Čo s tým?

Vladimír Vágási

Vladimír Vágási

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vášnivý motorkár, politik na začiatku kariéry, člen strany MOST-HÍD a milovník kníh v jednej osobe. Zoznam autorových rubrík:  Urán v KošiciachSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu