Papier nepustí

Autor: Vladimír Vágási | 21.10.2013 o 15:00 | Karma článku: 0,00 | Prečítané:  155x

Pohybujem sa v tlačiarni dlhé roky a vždy pred voľbami máme stroje vyťažené na maximum. Prešlo mi rukami naozaj veľa volebných materiálov. Tak som si povedal, že napíšem pár viet o tom, čo na voliča - klienta podľa mňa zaberie, alebo aspoň spomalí proces vyhodenia do škatule pod schránkami.

Schránky si teraz užijú...Schránky si teraz užijú...

1.)    Kvalitný papier

Keď chcete ľudí osloviť, netlačte na najlacnejší papier. Ľudia ho hneď zahadzujú do spomínanej škatule pod schránkami.  Ale papier by v takýchto kampaniach, kedy hovoríte aj o sebe, nemal byť ani veľmi drahý. Zvoľte si zlatú strednú cestu. Tlačiari vám už v tomto poradia. Ak chcete ušetriť na papieri, ušetríte aj na počte vašich voličov - klientov.

2.)    Formát zaujme

Ak si necháte vytlačiť formát A5, alebo noviny, ktoré sa do schránky dostanú v tvare A4, ničím nevyčnievate. Každý z nás má takých materiálov plnú schránku, nie? Áno, iný formát znamená asi aj väčšiu investíciu, ale znovu tu platí rovnica „kto šetrí na papieri, šetrí aj na počte voličov".

3.)    Grafika

Ak máte dobrý papier a netradičný formát, potrebujete už len dobrú grafiku, ktorá zaujme. Nebojte sa experimentovať. Ak si vaši voliči nechajú o pár sekúnd leták alebo noviny dlhšie v rukách, je to dobrá správa. Naopak, ak je grafika nudná, nepomôže ani papier, ani formát.

A nakoniec, papier síce nepustí, ale ešte nikomu voľby nevyhral...

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

ŠPORT

Milióny na jeho plat? Výskumy ukázali, že Sagan sa oplatí

Tím Bora-Hansgrohe má za sebou prvú sezónu v najvyššej lige. Očakávali sme viac, ale nebolo to zlé, hovorí šéf tímu Ralph Denk.

KOMENTÁRE

Menej rande, alkoholu aj sexu. Súčasná doba predlžuje dospievanie

Vek 25 rokov je akoby 18 z minulosti.


Už ste čítali?