reklama

Ešte jedny zimomriavky zo Soči

V týchto dňoch je internet plný Nastenky Kuzminovej a jej meno skloňujeme doma, v práci i s kamošmi na káve. Celý život mám k športu blízko a viem, že športové emócie sú veľmi silné, zvlášť, ak dosiahne niekto takýto úspech.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Kuzminová je pre mňa akési zvláštne zjavenie. Prečítali sme si o nej dosť ale pokiaľ si dobre spomínam, pred jej štartom toho veľa v médiách nebolo. Páči sa mi, že je skromná. Jediné, čo som zaregistroval je, že si želá "mediálny pokoj", aby sa mohla sústrediť na svoj výkon. Mohla by byť vzorom aj pre mnohých politikov, lebo naozaj viac maká ako kecá.
Vychutnávam si opakované zábery jej behu i odovzdávanie zlatej medaily a priznám sa, zimomriavky mám stále. Veľmi by som si želal, aby sme v Soči, zimomriavky ešte zažili napríklad v hokeji. Veď vo Vancouveri sme s Demitrom boli tak blízko...

Vladimír Vágási

Vladimír Vágási

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vášnivý motorkár, politik na začiatku kariéry, člen strany MOST-HÍD a milovník kníh v jednej osobe. Zoznam autorových rubrík:  Urán v KošiciachSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu