1.) Kvalitný papier
Keď chcete ľudí osloviť, netlačte na najlacnejší papier. Ľudia ho hneď zahadzujú do spomínanej škatule pod schránkami. Ale papier by v takýchto kampaniach, kedy hovoríte aj o sebe, nemal byť ani veľmi drahý. Zvoľte si zlatú strednú cestu. Tlačiari vám už v tomto poradia. Ak chcete ušetriť na papieri, ušetríte aj na počte vašich voličov - klientov.
2.) Formát zaujme
Ak si necháte vytlačiť formát A5, alebo noviny, ktoré sa do schránky dostanú v tvare A4, ničím nevyčnievate. Každý z nás má takých materiálov plnú schránku, nie? Áno, iný formát znamená asi aj väčšiu investíciu, ale znovu tu platí rovnica „kto šetrí na papieri, šetrí aj na počte voličov".
3.) Grafika
Ak máte dobrý papier a netradičný formát, potrebujete už len dobrú grafiku, ktorá zaujme. Nebojte sa experimentovať. Ak si vaši voliči nechajú o pár sekúnd leták alebo noviny dlhšie v rukách, je to dobrá správa. Naopak, ak je grafika nudná, nepomôže ani papier, ani formát.
A nakoniec, papier síce nepustí, ale ešte nikomu voľby nevyhral...